A LOGIrintus titka

szervezési kompetenciák: együttműködési és vezetői képességek, 
módszerkompetenciák: kreativitás, problémamegoldás, logikus gondolkodás
gondolkodási képességek: problémamegoldás, ok-okozati összefüggések, logikai-algoritmikus képességek, analízis-szintézis
tájékozódó képesség, figyelem és emlékezet, számolási képességek fejlesztése,
természettudományos ismeretek,
nyelvi-kommunikációs képességek,
digitális készségek: információk gyűjtése, felhasználása, gyakorlati alkalmazás, internet alapú kommunikáció

Nincs Görögország Minotaurusz és labirintus nélkül. Aki nem jut ki, az…

Feladat a képzeletbeli labirintusba való bejutás, egészen a kincsesládáig, majd onnan kijutni minél gyorsabban. Persze nem ilyen egyszerű a helyzet, logikai fejtörők, fizikai, matematikai ismeretek felhasználásával megoldott feladatok, rejtvények állták útját a kalandoroknak. A helytelen válasz hosszabb, időt rabló utat jelentett, de hála az istenek nagylelkűségének, segítséget is kaptak a csapatok.

Csak néhány példa a feladatokból:

  • LightUp, hogy fény legyen a falak között
  • Building, hogy építhesünk
  • Archimédesz, hogy az utunkat álló vizet kiszivattyúzzuk
  • Képrejtvény, mert nem biztos, hogy minden azonnal világos
  • Szkütale, mert a titkokat a görögök így (is) őrizték
  • Szintváltás, hogy Pitagorasz se maradjon ki
  • Trójai falépítés, hogy a vírusok se jussanak be 🙂

Az éles elmének, a szorgalmas feladatmegoldásoknak köszönhetően és az istenek jóindulatának köszönhetően mindenki meglelte a kincset és kijutott a logirintusból.